Eglenmeyi Bilenlerin Adresi

Hoşgeldin; Misafir !
Senin Toplam 0 Mesajın Var.
Son Üyemiz : Atlantis Nakliyat
Son Ziyaretiniz:

 
AnasayfaSSSAramaKullanıcı GruplarıKayıt OlGiriş yap

Paylaş | 
 

 yavaş yavaş ilerliyoruz

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
YazarMesaj
brunette
Site Yöneticisi

Site Yöneticisi
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 968
Yaş : 24
Ruh hali :
Takım :
Nerden : Dönüş bileti olmayan Yollærdan
rep :
52 / 10052 / 100

Müzik Türü :
Kayıt tarihi : 21/06/08

Kişi sayfası
Başarı Puanı:
1000/1000  (1000/1000)
Güçlülük:
1000/1000  (1000/1000)
Seviye:
100/100  (100/100)
MesajKonu: yavaş yavaş ilerliyoruz   Çarş. Tem. 30, 2008 12:55 pm

örümcek şeklinde wepcammuhteşem ben çok beğendim bu nasıl?
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://cadi.yetkinforum.com
Fantastic
Site Yöneticisi

Site Yöneticisi
avatar

Mesaj Sayısı : 470
Yaş : 26
Takım :
Nerden : Kalbinin Derinliklerinden Smile
rep :
250 / 100250 / 100

Kayıt tarihi : 18/07/08

Kişi sayfası
Başarı Puanı:
1000/1000  (1000/1000)
Güçlülük:
1000/1000  (1000/1000)
Seviye:
100/100  (100/100)
MesajKonu: Geri: yavaş yavaş ilerliyoruz   Çarş. Tem. 30, 2008 6:06 pm

gercekten ilginc ve güzel Very Happy

_________________











Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
angelic
Binbaşı
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 385
Yaş : 26
Ruh hali :
Takım :
Nerden : Balıkesir
rep :
11 / 10011 / 100

Müzik Türü :
Kayıt tarihi : 17/07/08

Kişi sayfası
Başarı Puanı:
300/1000  (300/1000)
Güçlülük:
400/1000  (400/1000)
Seviye:
30/100  (30/100)

MesajKonu: Geri: yavaş yavaş ilerliyoruz   Cuma Ağus. 01, 2008 11:16 pm

Birinci resim güzel de ikincisi için; içimi allak bullak etti,aslında bıçakla kesmek de aynı sey ama ne biliim öle makas falan ...ıyy diyorum.
Saol brunette güzel paylaşım Wink Razz
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Fantastic
Site Yöneticisi

Site Yöneticisi
avatar

Mesaj Sayısı : 470
Yaş : 26
Takım :
Nerden : Kalbinin Derinliklerinden Smile
rep :
250 / 100250 / 100

Kayıt tarihi : 18/07/08

Kişi sayfası
Başarı Puanı:
1000/1000  (1000/1000)
Güçlülük:
1000/1000  (1000/1000)
Seviye:
100/100  (100/100)
MesajKonu: Geri: yavaş yavaş ilerliyoruz   C.tesi Ağus. 02, 2008 5:15 am

Makas gibi de herhalde onunla sac baş kesmiolardır .. sadece pizza icindir o Very Happy:D

_________________











Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
angelic
Binbaşı
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 385
Yaş : 26
Ruh hali :
Takım :
Nerden : Balıkesir
rep :
11 / 10011 / 100

Müzik Türü :
Kayıt tarihi : 17/07/08

Kişi sayfası
Başarı Puanı:
300/1000  (300/1000)
Güçlülük:
400/1000  (400/1000)
Seviye:
30/100  (30/100)

MesajKonu: Geri: yavaş yavaş ilerliyoruz   Paz Ağus. 03, 2008 3:29 pm

ExTacY demiş ki:
Makas gibi de herhalde onunla sac baş kesmiolardır .. sadece pizza icindir o Very Happy:D

Bn zaten öle düşünmemiştim.makas gibi yani pizzanın öle kırt kırt kesiliyo olması hoşuma gitmedi.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
ZümRüT
Prenses
Prenses
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 1211
Yaş : 27
Lakap : BJK Li
Ruh hali :
Takım :
Nerden : Balıkesir/ Bandırma
rep :
58 / 10058 / 100

Müzik Türü :
Kayıt tarihi : 18/07/08

Kişi sayfası
Başarı Puanı:
520/1000  (520/1000)
Güçlülük:
520/1000  (520/1000)
Seviye:
57/100  (57/100)

MesajKonu: Geri: yavaş yavaş ilerliyoruz   Paz Ağus. 03, 2008 6:27 pm

angelic demiş ki:
ExTacY demiş ki:
Makas gibi de herhalde onunla sac baş kesmiolardır .. sadece pizza icindir o Very Happy:D

Bn zaten öle düşünmemiştim.makas gibi yani pizzanın öle kırt kırt kesiliyo olması hoşuma gitmedi.
katılıyorum sana angelic benmde hiç hoşuma gitmedi içim bi tuhaf oldu .bence insanlık adına daha yararlı icatlar yapılsa çok daha faydalı olur yani kısacası böyle bişeye de ihtiyaç yoktu
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
özgürbaba
Teğmen
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 88
Yaş : 24
Lakap : öskür derler
Ruh hali :
Takım :
Nerden : blgisayar olan heryerden
rep :
3 / 1003 / 100

Kayıt tarihi : 30/07/08

Kişi sayfası
Başarı Puanı:
100/1000  (100/1000)
Güçlülük:
100/1000  (100/1000)
Seviye:
10/100  (10/100)

MesajKonu: Geri: yavaş yavaş ilerliyoruz   Ptsi Ağus. 04, 2008 1:20 pm

zümrüt_gökhan demiş ki:
angelic demiş ki:
ExTacY demiş ki:
Makas gibi de herhalde onunla sac baş kesmiolardır .. sadece pizza icindir o Very Happy:D

Bn zaten öle düşünmemiştim.makas gibi yani pizzanın öle kırt kırt kesiliyo olması hoşuma gitmedi.
katılıyorum sana angelic benmde hiç hoşuma gitmedi içim bi tuhaf oldu .bence insanlık adına daha yararlı icatlar yapılsa çok daha faydalı olur yani kısacası böyle bişeye de ihtiyaç yoktu

bence gayet güzel olmuş tabi bgenim fikrim
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Fantastic
Site Yöneticisi

Site Yöneticisi
avatar

Mesaj Sayısı : 470
Yaş : 26
Takım :
Nerden : Kalbinin Derinliklerinden Smile
rep :
250 / 100250 / 100

Kayıt tarihi : 18/07/08

Kişi sayfası
Başarı Puanı:
1000/1000  (1000/1000)
Güçlülük:
1000/1000  (1000/1000)
Seviye:
100/100  (100/100)
MesajKonu: Geri: yavaş yavaş ilerliyoruz   Ptsi Ağus. 04, 2008 2:51 pm

Aga bu kızlar bişiden anlamaıorlar Very Happy:D

_________________











Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
ZümRüT
Prenses
Prenses
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 1211
Yaş : 27
Lakap : BJK Li
Ruh hali :
Takım :
Nerden : Balıkesir/ Bandırma
rep :
58 / 10058 / 100

Müzik Türü :
Kayıt tarihi : 18/07/08

Kişi sayfası
Başarı Puanı:
520/1000  (520/1000)
Güçlülük:
520/1000  (520/1000)
Seviye:
57/100  (57/100)

MesajKonu: Geri: yavaş yavaş ilerliyoruz   Ptsi Ağus. 04, 2008 6:21 pm

ExTacY demiş ki:
Aga bu kızlar bişiden anlamaıorlar Very Happy:D
tabi sizin düşüncelerinize de saygımız sonsuz.... ama bilindiği gibi zevkler tartışılmaz bu da bizim düşüncemz . ayrıca ne demek biz bişiden anlamayız ExTacY bu sözü sana hiç yakıştıramadım doğrusu!...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
brunette
Site Yöneticisi

Site Yöneticisi
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 968
Yaş : 24
Ruh hali :
Takım :
Nerden : Dönüş bileti olmayan Yollærdan
rep :
52 / 10052 / 100

Müzik Türü :
Kayıt tarihi : 21/06/08

Kişi sayfası
Başarı Puanı:
1000/1000  (1000/1000)
Güçlülük:
1000/1000  (1000/1000)
Seviye:
100/100  (100/100)
MesajKonu: Geri: yavaş yavaş ilerliyoruz   Çarş. Ağus. 06, 2008 4:21 pm

ExTacY demiş ki:
Aga bu kızlar bişiden anlamaıorlar Very Happy:D
öhöm öh öhööhm @ @
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://cadi.yetkinforum.com
nursen:)
Aktif Üye
Aktif Üye
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 1302
Yaş : 22
Ruh hali :
Takım :
Nerden : MERSİN
rep :
5 / 1005 / 100

Müzik Türü :
Kayıt tarihi : 02/08/08

Kişi sayfası
Başarı Puanı:
130/1000  (130/1000)
Güçlülük:
130/1000  (130/1000)
Seviye:
13/100  (13/100)

MesajKonu: Geri: yavaş yavaş ilerliyoruz   Perş. Ağus. 07, 2008 7:56 am

yürü dilan
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
sude
Yarbay
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 964
Yaş : 24
Lakap : fistik
Ruh hali :
Takım :
Nerden : BaNdIrMaA
rep :
25 / 10025 / 100

Kayıt tarihi : 27/07/08

Kişi sayfası
Başarı Puanı:
110/1000  (110/1000)
Güçlülük:
110/1000  (110/1000)
Seviye:
11/100  (11/100)

MesajKonu: Geri: yavaş yavaş ilerliyoruz   Perş. Ağus. 07, 2008 1:30 pm

resimler gzl miş paylaşım için tşkr ayrıca bişeyi merak ediyorum ndn erkekler bişeyi beğenmedikleri zmn bişi olmuyo da kızlar bişeyi beğenmedikleri zmn ''AGA BU KIZLAR BİŞİDEN ANLAMIOLAR''oluyoo acaba mantıklı bi açıklaması varmıdır ? ? ? bu arada ben resimlerin 2 sinide beğendimm
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
angelic
Binbaşı
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 385
Yaş : 26
Ruh hali :
Takım :
Nerden : Balıkesir
rep :
11 / 10011 / 100

Müzik Türü :
Kayıt tarihi : 17/07/08

Kişi sayfası
Başarı Puanı:
300/1000  (300/1000)
Güçlülük:
400/1000  (400/1000)
Seviye:
30/100  (30/100)

MesajKonu: Geri: yavaş yavaş ilerliyoruz   Cuma Ağus. 08, 2008 8:24 am

sude demiş ki:
resimler gzl miş paylaşım için tşkr ayrıca bişeyi merak ediyorum ndn erkekler bişeyi beğenmedikleri zmn bişi olmuyo da kızlar bişeyi beğenmedikleri zmn ''AGA BU KIZLAR BİŞİDEN ANLAMIOLAR''oluyoo acaba mantıklı bi açıklaması varmıdır ? ? ? bu arada ben resimlerin 2 sinide beğendimm
tamamen yorumsuzzz
sırf mesaj yazmış olmak için bişiler yazmayın ayrıca.
beğenmeyen beğenmesin ,Allah Allah ne gerek var uzatmaya((zaten bizim de ülke olarak bu gibi gelişmelere cok ihtiyacımız vardı di mi ))
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
nursen:)
Aktif Üye
Aktif Üye
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 1302
Yaş : 22
Ruh hali :
Takım :
Nerden : MERSİN
rep :
5 / 1005 / 100

Müzik Türü :
Kayıt tarihi : 02/08/08

Kişi sayfası
Başarı Puanı:
130/1000  (130/1000)
Güçlülük:
130/1000  (130/1000)
Seviye:
13/100  (13/100)

MesajKonu: Geri: yavaş yavaş ilerliyoruz   Perş. Ağus. 21, 2008 5:54 pm

o makas büyüklüğünde ayarlıo olabilir yani sonuçta herşey insanlar içinde. herkesin de görüşü farklı bi yerde
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Sponsored content




MesajKonu: Geri: yavaş yavaş ilerliyoruz   

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
yavaş yavaş ilerliyoruz
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası
 Similar topics
-
» forum çok yavaşladı sebep nedir.?
» Sitem Çok Yavaşladı Yardım..!
» Forumum Çok Yavaşladı
» .Kir
» Yavaş Açılma Sorunu - Önemli

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Eglenmeyi Bilenlerin Adresi :: Genel , Güncel :: Güncel , Gündem-
Buraya geçin: