Eglenmeyi Bilenlerin Adresi

Hoşgeldin; Misafir !
Senin Toplam 0 Mesajın Var.
Son Üyemiz : Atlantis Nakliyat
Son Ziyaretiniz:

 
AnasayfaSSSAramaKullanıcı GruplarıKayıt OlGiriş yap

Paylaş | 
 

 çayı çaykaşığıyla içenlerden misiniz?

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 

çayı çaykaşığıyla içenlerden misiniz?
hayır asla öle bişey yapmadım ,yapmam
0%
 0% [ 0 ]
ewet çoq yapmışımdır
50%
 50% [ 2 ]
vallahi hatırlamıyorum
25%
 25% [ 1 ]
ohoo ben onu hala yapıyorum
0%
 0% [ 0 ]
ne biçim soru cnm
25%
 25% [ 1 ]
Toplam Oylar : 4
 

YazarMesaj
isimsiz_girl
Moderatör
Moderatör
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 142
Yaş : 24
Lakap : Japon
Ruh hali :
Takım :
rep :
2 / 1002 / 100

Müzik Türü :
Kayıt tarihi : 03/07/08

Kişi sayfası
Başarı Puanı:
750/1000  (750/1000)
Güçlülük:
750/1000  (750/1000)
Seviye:
50/100  (50/100)

MesajKonu: çayı çaykaşığıyla içenlerden misiniz?   Ptsi Ekim 06, 2008 11:57 am

arkadaşlar küçükken kimler çayı çaykaşığıyla içti şekerine falan bakmak içinde olabilir, tüm bardağıda olabilir
ben içmişimdir Razz
cvpları bekliyom
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
ZümRüT
Prenses
Prenses
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 1211
Yaş : 27
Lakap : BJK Li
Ruh hali :
Takım :
Nerden : Balıkesir/ Bandırma
rep :
58 / 10058 / 100

Müzik Türü :
Kayıt tarihi : 18/07/08

Kişi sayfası
Başarı Puanı:
520/1000  (520/1000)
Güçlülük:
520/1000  (520/1000)
Seviye:
57/100  (57/100)

MesajKonu: Geri: çayı çaykaşığıyla içenlerden misiniz?   Ptsi Ekim 06, 2008 3:35 pm

yok walla hatırlamıyorum yani küçükken yapmış olabilirim ama eskiden de sevmezdim şimdi de sevmem çayı Smile
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
büşra
Binbaşı
avatar

Mesaj Sayısı : 350
Yaş : 24
Ruh hali :
Takım :
rep :
3 / 1003 / 100

Kayıt tarihi : 25/07/08

Kişi sayfası
Başarı Puanı:
110/1000  (110/1000)
Güçlülük:
110/1000  (110/1000)
Seviye:
11/100  (11/100)

MesajKonu: Geri: çayı çaykaşığıyla içenlerden misiniz?   Ptsi Ekim 06, 2008 8:00 pm

ben söleyem şekerine bakmak için küçükken yapuıodum ama şimdi aslaaaaaaaa yapmam
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
CLaRioN
Binbaşı
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 456
Yaş : 27
Lakap : öLü Derler ;);)
Ruh hali :
Takım :
Nerden : BANDIRMA
rep :
56 / 10056 / 100

Müzik Türü :
Kayıt tarihi : 06/08/08

Kişi sayfası
Başarı Puanı:
110/1000  (110/1000)
Güçlülük:
110/1000  (110/1000)
Seviye:
11/100  (11/100)

MesajKonu: Geri: çayı çaykaşığıyla içenlerden misiniz?   Ptsi Ekim 06, 2008 8:01 pm

valla Ne bicim soru bu yhaa:D:D
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
fanatik_remzi
Çavuş
avatar

Mesaj Sayısı : 25
Yaş : 23
rep :
1 / 1001 / 100

Kayıt tarihi : 04/08/08

MesajKonu: Geri: çayı çaykaşığıyla içenlerden misiniz?   Ptsi Ekim 06, 2008 10:16 pm

ehehe komik soru Razz yapmışımdır be küçükken bide ağzıma ötürrken kaşığı çay üzrime hı :Pl:LoL
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
 
çayı çaykaşığıyla içenlerden misiniz?
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası
 Similar topics
-
» 9.Bölüm 3.Fragman'da çalan müziği bulabilr misiniz?
» Carucci ve İros Bir Konuda Daha Yardım Edebilir Misiniz ?
» Şu kodu düzeltebilir misiniz ?
» Yardım EdebiLir Misiniz.. ?
» Bunun Kodunu Verir Misiniz ?

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Eglenmeyi Bilenlerin Adresi :: Kurallar ve Duyurular :: Anket Bölümü-
Buraya geçin: