Eglenmeyi Bilenlerin Adresi

Hoşgeldin; Misafir !
Senin Toplam 0 Mesajın Var.
Son Üyemiz : http://cadi.yetkin-forum.com/profile.forum?mode=viewprofile&u=98Atlantis Nakliyat
Son Ziyaretiniz:

 
AnasayfaSSSAramaKullanıcı GruplarıKayıt OlGiriş yap

Paylaş | 
 

 üstteki üyeyi görünce aklına ne gelio?

Aşağa gitmek 
Sayfaya git : Önceki  1, 2, 3, 4  Sonraki
YazarMesaj
nursen:)
Aktif Üye
Aktif Üye
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 1302
Yaş : 24
Ruh hali :
Takım :
Nerden : MERSİN
rep :
5 / 1005 / 100

Müzik Türü :
Kayıt tarihi : 02/08/08

Kişi sayfası
Başarı Puanı:
130/1000  (130/1000)
Güçlülük:
130/1000  (130/1000)
Seviye:
13/100  (13/100)

MesajKonu: Geri: üstteki üyeyi görünce aklına ne gelio?   Salı Ekim 07, 2008 12:30 pm

++++++++++++FANTASTİq
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
sude
Yarbay
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 964
Yaş : 25
Lakap : fistik
Ruh hali :
Takım :
Nerden : BaNdIrMaA
rep :
25 / 10025 / 100

Kayıt tarihi : 27/07/08

Kişi sayfası
Başarı Puanı:
110/1000  (110/1000)
Güçlülük:
110/1000  (110/1000)
Seviye:
11/100  (11/100)

MesajKonu: Geri: üstteki üyeyi görünce aklına ne gelio?   Salı Ekim 07, 2008 2:36 pm

melike geldi aklıma
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
M£L!k£((MkçN£b))
Teğmen
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 108
Yaş : 24
Ruh hali :
Takım :
Nerden : Bandırma❌)
rep :
1 / 1001 / 100

Kayıt tarihi : 07/10/08

Kişi sayfası
Başarı Puanı:
100/1000  (100/1000)
Güçlülük:
100/1000  (100/1000)
Seviye:
10/100  (10/100)

MesajKonu: Geri: üstteki üyeyi görünce aklına ne gelio?   Salı Ekim 07, 2008 3:37 pm

ben geldim aklımaa Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
c-walk man
Binbaşı
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 292
Yaş : 27
Ruh hali :
Takım :
Nerden : heryerden
rep :
40 / 10040 / 100

Kayıt tarihi : 27/07/08

Kişi sayfası
Başarı Puanı:
100/1000  (100/1000)
Güçlülük:
100/1000  (100/1000)
Seviye:
10/100  (10/100)

MesajKonu: Geri: üstteki üyeyi görünce aklına ne gelio?   Cuma Ekim 10, 2008 10:11 pm

eski msj sayısı Razz
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
cemre_=)
Teğmen
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 75
Yaş : 23
Lakap : pankek [ anLayana ;) ]
Ruh hali :
Takım :
Nerden : izmrr
rep :
5 / 1005 / 100

Kayıt tarihi : 22/09/08

Kişi sayfası
Başarı Puanı:
100/1000  (100/1000)
Güçlülük:
100/1000  (100/1000)
Seviye:
10/100  (10/100)

MesajKonu: Geri: üstteki üyeyi görünce aklına ne gelio?   Paz Ekim 12, 2008 12:09 am

hiç bişi qelmioo scratch
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
M£L!k£((MkçN£b))
Teğmen
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 108
Yaş : 24
Ruh hali :
Takım :
Nerden : Bandırma❌)
rep :
1 / 1001 / 100

Kayıt tarihi : 07/10/08

Kişi sayfası
Başarı Puanı:
100/1000  (100/1000)
Güçlülük:
100/1000  (100/1000)
Seviye:
10/100  (10/100)

MesajKonu: Geri: üstteki üyeyi görünce aklına ne gelio?   Paz Ekim 12, 2008 1:30 am

hepsi 1 geldi aklıma saçma pinçik bi şeydi ((yani bence))
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
cemre_=)
Teğmen
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 75
Yaş : 23
Lakap : pankek [ anLayana ;) ]
Ruh hali :
Takım :
Nerden : izmrr
rep :
5 / 1005 / 100

Kayıt tarihi : 22/09/08

Kişi sayfası
Başarı Puanı:
100/1000  (100/1000)
Güçlülük:
100/1000  (100/1000)
Seviye:
10/100  (10/100)

MesajKonu: Geri: üstteki üyeyi görünce aklına ne gelio?   Paz Ekim 12, 2008 10:55 am

gruplarının adı Hepsi 1 diil. HEPSİ. we sn önce kendine bak Hepsi'ye laf etceqine :@

bnde sni görünce hiç bişi gelmio aklıma. bomboş bi insan işte! :@
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
büşra
Binbaşı
avatar

Mesaj Sayısı : 350
Yaş : 25
Ruh hali :
Takım :
rep :
3 / 1003 / 100

Kayıt tarihi : 25/07/08

Kişi sayfası
Başarı Puanı:
110/1000  (110/1000)
Güçlülük:
110/1000  (110/1000)
Seviye:
11/100  (11/100)

MesajKonu: Geri: üstteki üyeyi görünce aklına ne gelio?   Paz Ekim 12, 2008 10:58 am

seni görünce kara kartal geldi aklıma
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
sude
Yarbay
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 964
Yaş : 25
Lakap : fistik
Ruh hali :
Takım :
Nerden : BaNdIrMaA
rep :
25 / 10025 / 100

Kayıt tarihi : 27/07/08

Kişi sayfası
Başarı Puanı:
110/1000  (110/1000)
Güçlülük:
110/1000  (110/1000)
Seviye:
11/100  (11/100)

MesajKonu: Geri: üstteki üyeyi görünce aklına ne gelio?   Paz Ekim 12, 2008 2:40 pm

cemre_=) demiş ki:
gruplarının adı Hepsi 1 diil. HEPSİ. we sn önce kendine bak Hepsi'ye laf etceqine :@

bnde sni görünce hiç bişi gelmio aklıma. bomboş bi insan işte! :@

cemre sadece bi grup için böle yazma arkadaşına
o grubu çok seviyo olabilirsin ama öle bomboş bi insan die yazman gerekmez sonuçta o kendi fikrini belirtti ayrıca bnce die de yazdı bide hepsi 1 derken dizi yi kastetmek istemiştir
öle ağır sözler kullanma arkadaşına ltfn

büşra sni görünce bjk geldi aklıma
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
cemre_=)
Teğmen
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 75
Yaş : 23
Lakap : pankek [ anLayana ;) ]
Ruh hali :
Takım :
Nerden : izmrr
rep :
5 / 1005 / 100

Kayıt tarihi : 22/09/08

Kişi sayfası
Başarı Puanı:
100/1000  (100/1000)
Güçlülük:
100/1000  (100/1000)
Seviye:
10/100  (10/100)

MesajKonu: Geri: üstteki üyeyi görünce aklına ne gelio?   Paz Ekim 12, 2008 2:42 pm

o laflarına dikkat ederse bnde ederm mrk etme!

(sudeyi qörünce aklınıza ne qeldiqini yazn. bni boşqeçin)
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
M£L!k£((MkçN£b))
Teğmen
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 108
Yaş : 24
Ruh hali :
Takım :
Nerden : Bandırma❌)
rep :
1 / 1001 / 100

Kayıt tarihi : 07/10/08

Kişi sayfası
Başarı Puanı:
100/1000  (100/1000)
Güçlülük:
100/1000  (100/1000)
Seviye:
10/100  (10/100)

MesajKonu: Geri: üstteki üyeyi görünce aklına ne gelio?   Paz Ekim 12, 2008 4:31 pm

[quote=\"sude\"][quote=\"cemre_=)\"]gruplarının adı Hepsi 1 diil. HEPSİ. we sn önce kendine bak Hepsi\'ye laf etceqine :@

bnde sni görünce hiç bişi gelmio aklıma. bomboş bi insan işte! :@[/quote]

cemre sadece bi grup için böle yazma arkadaşına
o grubu çok seviyo olabilirsin ama öle bomboş bi insan die yazman gerekmez sonuçta o kendi fikrini belirtti ayrıca bnce die de yazdı bide hepsi 1 derken dizi yi kastetmek istemiştir
öle ağır sözler kullanma arkadaşına ltfn

hayranı olabilirsin ama zaten ben sudenin de dediği gibi diziyi kasdetmiştim ..senin karşında salak yok ..önce bunu anla..ayrıca belirttim dimi bana göre diee .. cevap yazmdan önce kavramaya çalış okuduğunu ..


En son M£L!k£((MkçN£b)) tarafından Paz Ekim 12, 2008 4:37 pm tarihinde değiştirildi, toplamda 3 kere değiştirildi
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
cemre_=)
Teğmen
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 75
Yaş : 23
Lakap : pankek [ anLayana ;) ]
Ruh hali :
Takım :
Nerden : izmrr
rep :
5 / 1005 / 100

Kayıt tarihi : 22/09/08

Kişi sayfası
Başarı Puanı:
100/1000  (100/1000)
Güçlülük:
100/1000  (100/1000)
Seviye:
10/100  (10/100)

MesajKonu: Geri: üstteki üyeyi görünce aklına ne gelio?   Paz Ekim 12, 2008 4:35 pm

herkesi kendinLe karıştırma cicm! snnLe kavqa edipde seviyemi düşüremicem üzqünm!!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
M£L!k£((MkçN£b))
Teğmen
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 108
Yaş : 24
Ruh hali :
Takım :
Nerden : Bandırma❌)
rep :
1 / 1001 / 100

Kayıt tarihi : 07/10/08

Kişi sayfası
Başarı Puanı:
100/1000  (100/1000)
Güçlülük:
100/1000  (100/1000)
Seviye:
10/100  (10/100)

MesajKonu: Geri: üstteki üyeyi görünce aklına ne gelio?   Paz Ekim 12, 2008 4:39 pm

içimden neler yazmak gelio ama forumun keyfini bozmak istemem ya bu konuyu kapat yada özel mesajla gönder ki bende içimden geçenleri orda belirtirim.
bunlar ii şeyler olmadııı için
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
cemre_=)
Teğmen
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 75
Yaş : 23
Lakap : pankek [ anLayana ;) ]
Ruh hali :
Takım :
Nerden : izmrr
rep :
5 / 1005 / 100

Kayıt tarihi : 22/09/08

Kişi sayfası
Başarı Puanı:
100/1000  (100/1000)
Güçlülük:
100/1000  (100/1000)
Seviye:
10/100  (10/100)

MesajKonu: Geri: üstteki üyeyi görünce aklına ne gelio?   Paz Ekim 12, 2008 4:43 pm

bak bi ortak yönümüz çıktııı.. aynı duyquLarı bnde sana besLiorum her nedense x)
bnde bişi dicm ama banLıckLar bni dersem, ondn diemiorm..
hernyse.. isTersen kapaTaLm konuyu isTersen dwm edeLim. bna 2side uyar x)
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
M£L!k£((MkçN£b))
Teğmen
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 108
Yaş : 24
Ruh hali :
Takım :
Nerden : Bandırma❌)
rep :
1 / 1001 / 100

Kayıt tarihi : 07/10/08

Kişi sayfası
Başarı Puanı:
100/1000  (100/1000)
Güçlülük:
100/1000  (100/1000)
Seviye:
10/100  (10/100)

MesajKonu: Geri: üstteki üyeyi görünce aklına ne gelio?   Paz Ekim 12, 2008 4:49 pm

özel mesajla nazikçe belirttiim gibi bu konuyu kapat.. yok kapatmam diosan mesajını bekliorum..ama buraya deill
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
cemre_=)
Teğmen
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 75
Yaş : 23
Lakap : pankek [ anLayana ;) ]
Ruh hali :
Takım :
Nerden : izmrr
rep :
5 / 1005 / 100

Kayıt tarihi : 22/09/08

Kişi sayfası
Başarı Puanı:
100/1000  (100/1000)
Güçlülük:
100/1000  (100/1000)
Seviye:
10/100  (10/100)

MesajKonu: Geri: üstteki üyeyi görünce aklına ne gelio?   Paz Ekim 12, 2008 4:52 pm

bnde çoo..k nazik ve kibarca cvbımı beLirttim cnm
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
sude
Yarbay
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 964
Yaş : 25
Lakap : fistik
Ruh hali :
Takım :
Nerden : BaNdIrMaA
rep :
25 / 10025 / 100

Kayıt tarihi : 27/07/08

Kişi sayfası
Başarı Puanı:
110/1000  (110/1000)
Güçlülük:
110/1000  (110/1000)
Seviye:
11/100  (11/100)

MesajKonu: Geri: üstteki üyeyi görünce aklına ne gelio?   Ptsi Ekim 13, 2008 11:21 am

sni görünce aklıma zümrüt geldi sn hepsi tutkunu oda gökhan özen tutkunu Wink
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
ZümRüT
Prenses
Prenses
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 1211
Yaş : 28
Lakap : BJK Li
Ruh hali :
Takım :
Nerden : Balıkesir/ Bandırma
rep :
58 / 10058 / 100

Müzik Türü :
Kayıt tarihi : 18/07/08

Kişi sayfası
Başarı Puanı:
520/1000  (520/1000)
Güçlülük:
520/1000  (520/1000)
Seviye:
57/100  (57/100)

MesajKonu: Geri: üstteki üyeyi görünce aklına ne gelio?   Ptsi Ekim 13, 2008 2:34 pm

ohooo neler olmuş forumda da haberimiz yok nedir bu böle abicim uzatmışınz konuyu alt tarafı bi grup yani cemre burda hatayı biras sende görüorum neyse ben karışmiim kavga uzamasın tekrar Smile


sude seni görünce sizin okul geldi aklıma
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
sude
Yarbay
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 964
Yaş : 25
Lakap : fistik
Ruh hali :
Takım :
Nerden : BaNdIrMaA
rep :
25 / 10025 / 100

Kayıt tarihi : 27/07/08

Kişi sayfası
Başarı Puanı:
110/1000  (110/1000)
Güçlülük:
110/1000  (110/1000)
Seviye:
11/100  (11/100)

MesajKonu: Geri: üstteki üyeyi görünce aklına ne gelio?   Ptsi Ekim 13, 2008 3:03 pm

basketçiler geldi aklıma
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
ZümRüT
Prenses
Prenses
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 1211
Yaş : 28
Lakap : BJK Li
Ruh hali :
Takım :
Nerden : Balıkesir/ Bandırma
rep :
58 / 10058 / 100

Müzik Türü :
Kayıt tarihi : 18/07/08

Kişi sayfası
Başarı Puanı:
520/1000  (520/1000)
Güçlülük:
520/1000  (520/1000)
Seviye:
57/100  (57/100)

MesajKonu: Geri: üstteki üyeyi görünce aklına ne gelio?   Ptsi Ekim 13, 2008 3:04 pm

pazar günü gitceem maç geldi aklıma
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
sude
Yarbay
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 964
Yaş : 25
Lakap : fistik
Ruh hali :
Takım :
Nerden : BaNdIrMaA
rep :
25 / 10025 / 100

Kayıt tarihi : 27/07/08

Kişi sayfası
Başarı Puanı:
110/1000  (110/1000)
Güçlülük:
110/1000  (110/1000)
Seviye:
11/100  (11/100)

MesajKonu: Geri: üstteki üyeyi görünce aklına ne gelio?   Ptsi Ekim 13, 2008 3:33 pm

valla sni görünce cobraboy geldi birden aklıma
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
M£L!k£((MkçN£b))
Teğmen
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 108
Yaş : 24
Ruh hali :
Takım :
Nerden : Bandırma❌)
rep :
1 / 1001 / 100

Kayıt tarihi : 07/10/08

Kişi sayfası
Başarı Puanı:
100/1000  (100/1000)
Güçlülük:
100/1000  (100/1000)
Seviye:
10/100  (10/100)

MesajKonu: Geri: üstteki üyeyi görünce aklına ne gelio?   Salı Ekim 14, 2008 5:01 pm

seni görünce zümrüt geldi aklıma valla bi sen bi o yazmışsınız Smile
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
sude
Yarbay
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 964
Yaş : 25
Lakap : fistik
Ruh hali :
Takım :
Nerden : BaNdIrMaA
rep :
25 / 10025 / 100

Kayıt tarihi : 27/07/08

Kişi sayfası
Başarı Puanı:
110/1000  (110/1000)
Güçlülük:
110/1000  (110/1000)
Seviye:
11/100  (11/100)

MesajKonu: Geri: üstteki üyeyi görünce aklına ne gelio?   Çarş. Ekim 15, 2008 2:34 pm

sni görünce nurşen geldi aklıma
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
M£L!k£((MkçN£b))
Teğmen
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 108
Yaş : 24
Ruh hali :
Takım :
Nerden : Bandırma❌)
rep :
1 / 1001 / 100

Kayıt tarihi : 07/10/08

Kişi sayfası
Başarı Puanı:
100/1000  (100/1000)
Güçlülük:
100/1000  (100/1000)
Seviye:
10/100  (10/100)

MesajKonu: Geri: üstteki üyeyi görünce aklına ne gelio?   Çarş. Ekim 15, 2008 6:09 pm

seni görünce çaresiz bi aşık geldi aklıma
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
cobraboy
Binbaşı
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 275
Yaş : 27
Ruh hali :
Takım :
Nerden : Balıkesir
rep :
45 / 10045 / 100

Müzik Türü :
Kayıt tarihi : 17/08/08

Kişi sayfası
Başarı Puanı:
110/1000  (110/1000)
Güçlülük:
110/1000  (110/1000)
Seviye:
11/100  (11/100)

MesajKonu: Geri: üstteki üyeyi görünce aklına ne gelio?   Çarş. Ekim 15, 2008 9:07 pm

ühh kızlar bu ne kavga çoq ayıp Laughing seni görünce aklıma okuldaki kantin geldi nedense Razz
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
 
üstteki üyeyi görünce aklına ne gelio?
Sayfa başına dön 
3 sayfadaki 4 sayfasıSayfaya git : Önceki  1, 2, 3, 4  Sonraki
 Similar topics
-
» Üstteki Üyeyi İlk Gördüğünde Neler Hissettin?
» üyeyi bir yere mod yapma
» bi üyeyi nasıl moderator yapıcam
» Kant' ın felsefesi
» Sun & Shadow -Molarià I-

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Eglenmeyi Bilenlerin Adresi :: EGLENCE DÜNYASI :: Forum Oyunları-
Buraya geçin: