Eglenmeyi Bilenlerin Adresi

Hoşgeldin; Misafir !
Senin Toplam 0 Mesajın Var.
Son Üyemiz : http://cadi.yetkin-forum.com/u98
Son Ziyaretiniz:

 
AnasayfaSSSAramaKullanıcı GruplarıKayıt OlGiriş yap

Paylaş | 
 

 kıslarrdaan yalanlarr((sırf komiq die art niet yoq

Aşağa gitmek 
YazarMesaj
nursen:)
Aktif Üye
Aktif Üye
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 1302
Yaş : 24
Ruh hali :
Takım :
Nerden : MERSİN
rep :
5 / 1005 / 100

Müzik Türü :
Kayıt tarihi : 02/08/08

Kişi sayfası
Başarı Puanı:
130/1000  (130/1000)
Güçlülük:
130/1000  (130/1000)
Seviye:
13/100  (13/100)

MesajKonu: kıslarrdaan yalanlarr((sırf komiq die art niet yoq   Çarş. Ağus. 27, 2008 11:15 am

1.
-o civit sarisi saçlı yapay goz renkli , solaryum çıkış ciltli , liposakşın baldırlı kız kimdi yanındaki hıııııı
-hiç çocukluk arkadaşım. ne o sevgilim kıskandın mı
-yoo benim hiç kıskandığımı gördün mü?

2. sen ikincisin

3. son bi kez bana gel seni bir daha aramayacagim.

4. telefonumun sarjı bitti..

5. aylinle kunusuyodum canım...

6. şu anda konuşaman; ben seni birazdan ararım...

7. sana asla yalan soylemedim ama ben niye iftira atiyosun ki bana?!

8. bu gece olmaz basim arıyo...

9. bana guvenmiyomusun. guven bana, soz senin guvenine layik olacagim.

10. -hayir hayatim evdeydim. annem telefonun kablosuna takilmiş kablo cikmiş sabah farkettik.

11. -neden mi internette chat yaptim. hiiic, bi arkadasha gitmishtim oolesine gosterdi chat yapmayi ishte. yoksa sensiz hich yaparmiyim ben bishey.

12. (kushadasindan)
-sevgilim ben şişlideyim ama telefonu chek...zzzrtp prrrt... aloo alo hah telefonum iyi chekmiyo. sen beni yarin arasana bugun aylinde kalcam...

13. -sus sus sadece beni opmeni istiyorum. hadi herşeyi unutalim. ozur dilerim hata yaptim...

14. -o sadece arkadashim, ne yani arkadaşım bana sarilamaz mi?

15. -hayir hayatim kiskanmadim...nerden çikariyosun intikam almaya kalkishacagimi...

16. - ben hiç yalan söylemem bi kere!

17. ben ne kadar yesem de şişmanlamam, hayatta da rejim yapmam

18.
-dün seni biriyle görmüşler.
-kim görmüş? ha o mu.alemsin murat serapın çıktığı o.hihihih hiç gülceem yoktu.
(yalaaaaaaaaaaaaaaaaan)

19. tamam tamam sus lutfen sevgilim, soz bundan sonra hep senin dedigin olcak, hic chikmayacagim senin sozunden.

20. jilet mi, hayir jilet milet kullanmadim, agda yaptirdim tabi ki. bu seferki agdacim kotuymush sadece.

21. ben öyle demedim, sen yanlış hatırlıyosun

22. aradın mı? yoo, bana kimse senin aradığını söylemedi?

23. saclarimin dogal rengi bu, gune$te aciliyor..

24. cildim icin bi$ey kullanmiyorum.. ergenlik caginda bile bi sivilce cikmadi bende

25. yanliş anlama ilk erkegimsin..

26. canim istemiyo denize girmeyi bugun, grip oldum galiba bugun plajda şortla otursam daha iyi olur...

27.
-tabi ki ben de bosaldim
Daha yalani
-hem de bir kac kez

28. sevdigim ilk ve son erkek sen olacaksin. ayrica ben senden sonra kimseyle yatamam bitanem. bu vucut sana ait olarak kalacak ben olene kadar.

29. -bu herif ne yavşak yaa hiç sevmiyorum bana yavşamasını

30. bana daha once kimse elini suremedi...

31. -yok canim kim asilacak bana, oyle kendi kendime oturuyorum ben

32.
-yazın naptın?
-şu şu bara gittik acaip eylendik, sabahlara kadar dans, ercü bi fıkralar annattı koptuk durduk mütemadiyen..
-oldu.
(ne barı kardeşim ben biliyorum senin ailenle dondurma yemeye gittiğini akşamları..)

33.
"- bir$eyi merak ediyorum arzucan arzunalan arzugollu, i$siz gucsuz, yari ac bir adam olsam, beni gene sever miydin? boyle evlilik falan konu$uyor olur muyduk seninle? bana sanki $ey gibi geliyor..."
"-tabi ki a$kimmmmm. canimmmmmm. sefkilim benim, erkekimmmmmmm. ne ilgisi var ili$kimizin parayla pulla, i$le gucle. seni sadece sen olarak sevdim ben. canim benim."

34. annem bırakmadı, evin tozunu aldırdı da öyle gönderdi.
(toz alma 4 saat sürer o ayrı mesele)

35.
- neyin var
- yok bi$i

36.
- rockcıyım.
- metal müzik dinlemekten hoşlanıyorum.
- acaip bi punkçıyımdır.
- ben etnik müzik dinlemekten hoşlanırım, hindu faan.
- ben yeni şeylerden hoşlanmıyorum pek, elvis, beatles faan.

37. ben hayatimda hic masturbasyon yapmadim

38.
Ay alısveristen nefret ederim
-bak ne kadar farklı bir kızım mesajı verilmekte

39. himm o mu? okuldan şeydanın arkadaşı çok tatlı biri tanısan o kadar seversin ki..(peşinden pompalı tüfekle koşmayı severim ancak)

40.
- nereye gidelim canim?
- farketmez! (taksimeeeeeee)
- hadi söyle taksime mi gidelim, yoksa bizim burda bi çay bahçesine falan mi?
- farketmez dedim ya, sen nereye istiyosan... (taksimeeeee gidelim taksiiiiiiiiim)
- e iyi o zaman...
- nereye gidiyoz?
- çay bahçesine gidelim o zaman ben yorgunum zaten aksam erken döneriz
- iyi... (surat bi karis)

41. ben trip atmam,atanları sevmem..

42.
-ben senin bildiğin kızlardan değilim
-iyi de bunu neden durup dururken söledin? hmm
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
ZümRüT
Prenses
Prenses
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 1211
Yaş : 28
Lakap : BJK Li
Ruh hali :
Takım :
Nerden : Balıkesir/ Bandırma
rep :
58 / 10058 / 100

Müzik Türü :
Kayıt tarihi : 18/07/08

Kişi sayfası
Başarı Puanı:
520/1000  (520/1000)
Güçlülük:
520/1000  (520/1000)
Seviye:
57/100  (57/100)

MesajKonu: Geri: kıslarrdaan yalanlarr((sırf komiq die art niet yoq   C.tesi Ağus. 30, 2008 11:13 am

-yazın naptın?
-şu şu bara gittik acaip eylendik, sabahlara kadar dans, ercü bi fıkralar annattı koptuk durduk mütemadiyen..
-oldu.
(ne barı kardeşim ben biliyorum senin ailenle dondurma yemeye gittiğini akşamları..)

zuhaa hehehe bu komikmiş işde
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
nursen:)
Aktif Üye
Aktif Üye
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 1302
Yaş : 24
Ruh hali :
Takım :
Nerden : MERSİN
rep :
5 / 1005 / 100

Müzik Türü :
Kayıt tarihi : 02/08/08

Kişi sayfası
Başarı Puanı:
130/1000  (130/1000)
Güçlülük:
130/1000  (130/1000)
Seviye:
13/100  (13/100)

MesajKonu: Geri: kıslarrdaan yalanlarr((sırf komiq die art niet yoq   C.tesi Ağus. 30, 2008 1:03 pm

hehe çok komiq ya koptum resmen
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
brunette
Site Yöneticisi

Site Yöneticisi
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 968
Yaş : 25
Ruh hali :
Takım :
Nerden : Dönüş bileti olmayan Yollærdan
rep :
52 / 10052 / 100

Müzik Türü :
Kayıt tarihi : 21/06/08

Kişi sayfası
Başarı Puanı:
1000/1000  (1000/1000)
Güçlülük:
1000/1000  (1000/1000)
Seviye:
100/100  (100/100)
MesajKonu: Geri: kıslarrdaan yalanlarr((sırf komiq die art niet yoq   C.tesi Ağus. 30, 2008 1:12 pm

Ay alısveristen nefret ederim
bunu hiç bi kıs hayır demes eminim Very Happy
saol komikler thanks

_________________

Cadi.yetkinforum.com admini BRuN€TTe
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://cadi.yetkinforum.com
nursen:)
Aktif Üye
Aktif Üye
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 1302
Yaş : 24
Ruh hali :
Takım :
Nerden : MERSİN
rep :
5 / 1005 / 100

Müzik Türü :
Kayıt tarihi : 02/08/08

Kişi sayfası
Başarı Puanı:
130/1000  (130/1000)
Güçlülük:
130/1000  (130/1000)
Seviye:
13/100  (13/100)

MesajKonu: Geri: kıslarrdaan yalanlarr((sırf komiq die art niet yoq   Ptsi Eyl. 01, 2008 11:14 pm

bişi diil arklerr
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
M£L!k£;((MkçN£b)
Binbaşı
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 289
Yaş : 24
Lakap : cool
Ruh hali :
Takım :
rep :
3 / 1003 / 100

Kayıt tarihi : 02/09/08

Kişi sayfası
Başarı Puanı:
100/1000  (100/1000)
Güçlülük:
100/1000  (100/1000)
Seviye:
10/100  (10/100)

MesajKonu: Geri: kıslarrdaan yalanlarr((sırf komiq die art niet yoq   Salı Eyl. 02, 2008 9:21 pm

süpermiş akedeşim
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
nursen:)
Aktif Üye
Aktif Üye
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 1302
Yaş : 24
Ruh hali :
Takım :
Nerden : MERSİN
rep :
5 / 1005 / 100

Müzik Türü :
Kayıt tarihi : 02/08/08

Kişi sayfası
Başarı Puanı:
130/1000  (130/1000)
Güçlülük:
130/1000  (130/1000)
Seviye:
13/100  (13/100)

MesajKonu: Geri: kıslarrdaan yalanlarr((sırf komiq die art niet yoq   Salı Eyl. 02, 2008 9:26 pm

bişi diil cnmm
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
sude
Yarbay
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 964
Yaş : 26
Lakap : fistik
Ruh hali :
Takım :
Nerden : BaNdIrMaA
rep :
25 / 10025 / 100

Kayıt tarihi : 27/07/08

Kişi sayfası
Başarı Puanı:
110/1000  (110/1000)
Güçlülük:
110/1000  (110/1000)
Seviye:
11/100  (11/100)

MesajKonu: Geri: kıslarrdaan yalanlarr((sırf komiq die art niet yoq   Çarş. Eyl. 03, 2008 5:48 pm

gzl lermiş tşkr
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
nursen:)
Aktif Üye
Aktif Üye
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 1302
Yaş : 24
Ruh hali :
Takım :
Nerden : MERSİN
rep :
5 / 1005 / 100

Müzik Türü :
Kayıt tarihi : 02/08/08

Kişi sayfası
Başarı Puanı:
130/1000  (130/1000)
Güçlülük:
130/1000  (130/1000)
Seviye:
13/100  (13/100)

MesajKonu: Geri: kıslarrdaan yalanlarr((sırf komiq die art niet yoq   Çarş. Eyl. 03, 2008 5:48 pm

önemli değil
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
 
kıslarrdaan yalanlarr((sırf komiq die art niet yoq
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Eglenmeyi Bilenlerin Adresi :: KÜLTÜR & SANAT :: Şiir-
Buraya geçin: